sobota, 8 lutego 2014

Lista 7/7: Collaborations: Pop feat. Rap

Ostatni egzamin już za mną, co wcale nie oznacza, że sesja skończona. Wciąż czekam na wyniki tychże prac, tak więc dalej pozostaje w pozycji 'zawieszenia'. Czuję już zapach ferii, ale dalej mam w ręku długopis w obawie, że jeszcze mi się przyda. Co oczywiście nie przeszkadza mi w pisaniu dla siebie i dla Was. Tak czy inaczej, muzyki staram się słuchać zawsze. Nawet wtedy kiedy pozornie nie ma czasu. Stąd i kolejny pomysł na listę. Tym razem Collaborations. [btw: płytą, która towarzyszyła mi podczas tej sesji była "Moon landing" Jamesa Blunta. Tak przy okazji, naprawdę polecam. Świetne teksty, fajna muzyka no i jego głos :)] 
Wracając jednak do tematu listy, stwierdziłam, że bardzo mało miejsca poświęciłam kolaboracją artystów z różnych stylów i światów muzycznych. Ta lista byłaby strasznie długa, gdybym chciała w niej zawrzeć wszytko co najważniejsze, dlatego motyw 'feat' będzie się jeszcze przewijał w tym cyklu muzycznym w różnych kombinacjach. Zaczęłam od "Pop feat. Rap", bo są to nurty tematycznie i stylistycznie odległe, ale ich połączenie bardzo często daje bardzo ciekawe efekty. Wokaliści na mojej liście bardzo różni więc, każdy znajdzie coś dla siebie tym bardziej, że utwory, które wybrałam w "swoim czasie" zyskały ogromną popularność. 'Stan', z informacji na które kiedyś trafiłam, to podobno przepustka do sławy dla Dido, nie wspominając o sukcesie duetu Mrs Carter- Mr Carter przy wszystkich wspólnych kolaboracjach ('Crazy in love', 'Bonny & Clyde', 'Deja vu', 'Upgrade U', 'That's how you like it', 'Part II [on the run]'... ostatnio 'Drunk in love'). Mnie szczególnie urzekł utwór- 'Airplanes' B.o.B.- artysta napisał świetne słowa piosenki i zilustrował ją prostym aczkolwiek pięknym teledyskiem. Nie chcę już zanudzać, "oczywistymi oczywistościami" i zostawiam Was z samą muzyką ;)

1. Niedziela: B.o.B. ft. Hayley Williams- 'Airplanes'



2. Poniedziałek: Kanye West ft. Chris Martin- 'Homecoming'



3. Wtorek: Gym Class Heros ft. Adam Levin- 'Stereo Hearts'



4. Środa: Rihanna ft. Drake- 'What's my name?'



5. Czwartek: Katy Perry ft. Snoop Dog- 'California gurls'



6. Piątek: Beyonce ft. Jay Z- 'Deja vu'



7. Sobota: Eminem ft. Dido- 'Stan'



Bonus:
Alicia Keys ft. Nicky Minaj- 'Girl on fire'



T.I ft. Justin Timberlake- 'Dead and Gone'



Trzymajcie się ciepło w zimne lutowe dni :*

Miss Scarlett 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz